Op zaterdag 21 mei is mijn eerste wandeldag op de GR65

4 mei 2022 - Alkmaar, Nederland

Test test test…

Omdat ik geen idee heb of de eerder ingevoerde mailadressen gewoon ‘meegaan’ naar het volgende verhaal, test ik dat even met deze oproep: laat me even weten of je dit ontvangen hebt en of je de berichten uit Frankrijk ook weer wilt ontvangen.

Bedankt! Et au revoir.

Dit teken volg je op de Camino: de Jakobsschelp

1. Caroline van der Plas:
    4 mei 2022
    Hallo Yvonne, ik verheug me er al weer op, zaterdag 21 mei is de dag dat ik weer terug ben uit Portugal en dan ga ik dus graag met jou op reis! Ik wens je alvast een perfecte voorbereiding en goede benen toe❣️
  2. Thea:
    Hai Yvonne, in goede orde ontvangen en ga je zeker volgen op je pelgrimsreis.
  3. Marloes:
    Hoi Yvonne
    Ik kan niet wachten om jouw reisverhalen weer te lezen straks. Wens je alvast heel veel wandelplezier toe zonder blaren en blessures. Gelukkig dat Frans er is om je voetjes lekker te masseren ‘s avonds.😀
  4. Anne et Jlouis:
    Bien reçu le mail
    On va pouvoir suivre ton périple
  5. Truus:
    4 mei 2022
    Hoi Yvonne, ja hoor, dit mailadres is "meegegaan". Een trainingsrondje met je lopen zit er nog steeds niet in helaas.
  6. Ineke:
    Zeker goed ontvangen en ik verheug me op je avonturen in la douce France