Reacties
Reacties 1 - 29 van 29
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ineke | Het was weer een hoop research voor die paar dagen,… | 24 okt. '23 |
| Caroline van der Plas | Hallo Yvonne, ik lees je verhaal nu pas en heb er… | 23 okt. '23 |
| Corry Barr | Ondanks een dag minder lopen vind ik het weer een… | 22 okt. '23 |
| Marijke Nijland | Dank voor je mooie verslagen. Wanneer ga je weer??… | 22 okt. '23 |
| Brenda Peters | Erg leuk om je avonturen weer te lezen😊 | 22 okt. '23 |
| Lia Geurts-Ceelen | En weer volop genoten Yvonne van jouw wandelavontuur,… | 22 okt. '23 |
| Henk Ursem | Yvonne bedankt voor je mooie verhaal over je wandeling… | 22 okt. '23 |
| Mieke van Voorst | Via Margriet vV je blog gelezen. Prachtige, maar heftige… | 22 okt. '23 |
| Marijke | Het was wel een heftige tocht,lijkt me. | 21 okt. '23 |
| Margriet | Dank Yvonne voor de leuke verhalen van je driedaagse… | 21 okt. '23 |
| Anke | Yvonne je heb er een mooie wandeling van gemaakt van… | 21 okt. '23 |
| Jan | Hoi Yvonne, Zondag neem ik de trein met fiets naar… | 21 okt. '23 |
| Marijke Nijland | Wat jammer van die regen maar misschien de volgende… | 21 okt. '23 |
| Anke | Hoi Yvonne, wat een regendagen heb jij gisteren gehad… | 21 okt. '23 |
| Ineke | Hier ook de hele dag prutweer en dus met vakantie… | 20 okt. '23 |
| Margriet | Goede beslissing om je route te wijzigen maar desondanks… | 20 okt. '23 |
| Magda van keulen | Hoi yvonne, je moet wel wat trotseren deze dagen,… | 20 okt. '23 |
| Maria | Knap dat je zo’n flinke afstand hebt afgelegd met… | 20 okt. '23 |
| Brenda Peters | Respect, Yvonne! Moet vandaag veel aan je denken,… | 20 okt. '23 |
| Marijke | Leuk weer een wandeltocht te lezen. Het is nu midden… | 20 okt. '23 |
| Corry Barr | Leuk Yvonne! Gelukkig in ieder geval toch wat mooie… | 20 okt. '23 |
| Ineke | Ondanks de regen toch een mooie wandeling gewenst!… | 19 okt. '23 |
| Anke | Yvonne, leuk weer aan de wandel in mijn geliefde Limburg… | 19 okt. '23 |
| Yvonne Van der Ham | Wat een leuke uitdaging weer. Enne...die regen, ach… | 19 okt. '23 |
| Ineke | Ik zie voor morgen in Lanaken, wel iets uit de buurt,… | 19 okt. '23 |
| Marijke Nijland | Wat een moie boeiende route Yvonne, hoeveel l dagen… | 19 okt. '23 |
| Caroline van der Plas | Ik geniet weer van jouw wandelavontuur en hoop dat… | 19 okt. '23 |
| Margriet | Wat ontzettend goed van je Yvonne! En dan met dit… | 19 okt. '23 |
| Marloes | Inderdaad geen zorgen voor morgen, Yvonne. Slaap lekker… | 19 okt. '23 |

- Ineke: Het was weer een hoop research…
- Caroline van der Plas: Hallo Yvonne, ik lees je…
- Corry Barr: Ondanks een dag minder lopen…
- Marijke Nijland: Dank voor je mooie verslagen.…
- Brenda Peters: Erg leuk om je avonturen…
Alle reacties »